Bilgisayar çevre birimleri

Yedek Parça ve Teknik Servis

Kendi isteginizle tasarlanmış veya firmamız tarafından hazırlanmış seceneklerle bilgisayar Alabilir veya almış oldugunuz bilgisayarın proglemleri için bize baş vurmanız yeterlidir.Bizim önceliklerimiz Müşteri menuniyet ve hizmet kalitesidir. OEM Nedir

OEM kelimesinin anlamı kullanıcılara öyle empoze edilmiştir ki, büyük bir kesim OEM deyince aklına hemen markasız ve kalitesiz ürün gelir.

OEM, Original Equipment Manufacturer, yani "orjinal ürün üreticisi" anlamındadır. Bilgisayar ürünleri kutulu satılır. Bu ürünlere BOX (Kutulu) ürün denir. Toplu halde parça alımı yapan sistem entegratörleri, ürünleri kutulu almazlar. Çünkü kutu, hacmi artırıp sevkiyat masraflarını yükseltir ve sistem entegratörleri için bu kutular manasızdır. Dolayısı ile kutusuz halde alırlar. Genelde yanında ufak bir kitapçık ile verilir ürün. Bu ürünün kutulu versiyonunda hiçbir farkı yoktur. İşte bu kutusuz ürünlere OEM ürün adı verilir. Hiç bir şekilde kalite göstergesi değildir.

Yerinde servis hizmetimizden de yararlanabileceğiniz gibi bilgisayarınızı servisimize getirerek de servis hizmeti alabilirsiniz. Servisimize getirdiğiniz bilgisayarınız için uygulanacak işlemler aşağıda belirtilmiştir.

  • Sorununuz tespit edilir veya edilmesi için sizden süre istenir.
  • Sorununuz tespit edildikten sonra sorunu nasıl giderebileceğimiz konusunda size bilgi verilir ve yapılması gerekenler belirlenilir.
  • Onayınız alınarak teknik servis formu doldurulur ve bilgisayarınız servisimize alınır.
  • Bilgisayarınızın genel iç temizliği yapılır.
  • Belirlenen sorun giderilir.
  • Gerekiyorsa işletim sisteminiz yeniden yüklenir.(güvenlik güncelleştirmeleriyle birlikte)
  • Müşterilerimizin sık kullandığı programlar baz alınarak gerekli programlar yüklenir, bilgisayarınız kullanıma hazır hale getirilir ve sizinle irtibata geçilir.

Dikkat edilmesi gereken hususlar:

    Arızalı ürünler üzerinde yer alan yazılımların lisansları ile ilgili sorumluluklar tamamen müşterilerimize aittir.
  • Teknik servisimize gelen ürünlerin 15(onbeş) gün içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden hiç bir hak talep edilemez.
  • Yedeklenmesi istenilen verilerin tarafımıza bildirilmemesi nedeniyle doğacak zararlardan Bilgisayar Destek Merkezi sorumlu değildir.
  • Ürününüzü deneme yaptırarak teslim alınız, malzemelerinizi kontrol ediniz. Daha sonra çıkabilecek sorunlardan Bilgisayar Destek Merkezi sorumlu değildir.
  • Aklınıza takılan her türlü konu için (0212) 221 61 87 numaralı telefonumuzdan bize ulaşabilir veya iletişim formunu kullanabilirsiniz.

Oem Bilgisayar Satış Ve Onarım

Kendi isteginizle tasarlanmış veya firmamız tarafından hazırlanmış seçeneklerle bilgisayar Alabilir veya almış oldugunuz bilgisayarın proglemleri için bizebaşvurabilirsiniz..Bizim önceliklerimiz Müşteri menuniyeti ve hizmet kalitesidir.

OEM Nedir

OEM kelimesinin anlamı kullanıcılara öyle empoze edilmiştir ki, büyük bir kesim OEM deyince aklına hemen markasız ve kalitesiz ürün gelir.

OEM, Original Equipment Manufacturer, yani "orjinal ürün üreticisi" anlamındadır. Bilgisayar ürünleri kutulu satılır. Bu ürünlere BOX (Kutulu) ürün denir. Toplu halde parça alımı yapan sistem entegratörleri, ürünleri kutulu almazlar. Çünkü kutu, hacmi artırıp sevkiyat masraflarını yükseltir ve sistem entegratörleri için bu kutular manasızdır. Dolayısı ile kutusuz halde alırlar. Genelde yanında ufak bir kitapçık ile verilir ürün. Bu ürünün kutulu versiyonunda hiçbir farkı yoktur. İşte bu kutusuz ürünlere OEM ürün adı verilir. Hiç bir şekilde kalite göstergesi değildir.

Yerinde servis hizmetimizden de yararlanabileceğiniz gibi bilgisayarınızı servisimize getirerek de servis hizmeti alabilirsiniz. Servisimize getirdiğiniz bilgisayarınız için uygulanacak işlemler aşağıda belirtilmiştir.

  • Sorununuz tespit edilir veya edilmesi için sizden süre istenir.
  • Sorununuz tespit edildikten sonra sorunu nasıl giderebileceğimiz konusunda size bilgi verilir ve yapılması gerekenler belirlenilir.
  • Onayınız alınarak teknik servis formu doldurulur ve bilgisayarınız servisimize alınır.
  • Bilgisayarınızın genel iç temizliği yapılır.
  • Belirlenen sorun giderilir.
  • Gerekiyorsa işletim sisteminiz yeniden yüklenir.(güvenlik güncelleştirmeleriyle birlikte)
  • Müşterilerimizin sık kullandığı programlar baz alınarak gerekli programlar yüklenir, bilgisayarınız kullanıma hazır hale getirilir ve sizinle irtibata geçilir.

Dikkat edilmesi gereken hususlar:

  • Arızalı ürünler üzerinde yer alan yazılımların lisansları ile ilgili sorumluluklar tamamen müşterilerimize aittir.
  • Teknik servisimize gelen ürünlerin 45(onbeş) gün içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden hiç bir hak talep edilemez.
  • Yedeklenmesi istenilen verilerin tarafımıza bildirilmemesi nedeniyle doğacak zararlardan Bilgisayar Destek Merkezi sorumlu değildir.
  • Ürününüzü deneme yaptırarak teslim alınız, malzemelerinizi kontrol ediniz. Daha sonra çıkabilecek sorunlardan firmamız sorumlu değildir.

Marka bilgisayar ve teknik servis

Firmamızda bütün marka veya oem bilgisayarlar mevcut olup ve servisi verilmektedir.

Yerinde servis hizmetimizden de yararlanabileceğiniz gibi bilgisayarınızı firmamıza getirerek de servis hizmeti alabilirsiniz. Servisimize getirdiğiniz bilgisayarınız için uygulanacak işlemler aşağıda belirtilmiştir.

    • Sorununuz tespit edilir veya edilmesi için sizden süre istenir.
    • Sorununuz tespit edildikten sonra sorunu nasıl giderebileceğimiz konusunda size bilgi verilir ve yapılması gerekenler belirlenilir.
    • Onayınız alınarak teknik servis formu doldurulur ve bilgisayarınız servisimize alınır.
    • Bilgisayarınızın genel iç temizliği yapılır.
    • Belirlenen sorun giderilir.
    • Gerekiyorsa işletim sisteminiz yeniden yüklenir.(güvenlik güncelleştirmeleriyle birlikte)
    • Müşterilerimizin sık kullandığı programlar baz alınarak gerekli programlar yüklenir, bilgisayarınız kullanıma hazır hale getirilir ve sizinle irtibata geçilir.

Dikkat edilmesi gereken hususlar:

  • Arızalı ürünler üzerinde yer alan yazılımların lisansları ile ilgili sorumluluklar tamamen müşterilerimize aittir.
  • Teknik servisimize gelen ürünlerin 45(kırk beş) gün içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünlerden hiç bir hak talep edilemez.
  • Yedeklenmesi istenilen verilerin tarafımıza bildirilmemesi nedeniyle doğacak zararlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Ürününüzü deneme yaptırarak teslim alınız, malzemelerinizi kontrol ediniz. Daha sonra çıkabilecek sorunlardan firmamız sorumlu değildir.
  • Aklınıza takılan her türlü konu için teknik servisimiz ile irtibata geçiniz.

Yazıcı Hizmetleri ve teknik servis

Hertürlü Marka Bağımsız Satış , Tamiri ve Sarf Malzeme Temini Firmamız Tarafından Yapılmaktadır.
  • Satış
  • Tamir
  • Bakım
  • Toner Dolumu
  • Kartuş Dolumu

gibi hizmetler vermekteyiz.